Întrebări frecvente
Cum plasez o comandă?
Plasarea unei comenzi pe magazin.frf.ro nu este condiționată de înregistrarea unui cont. Totuși, recomandăm să te înregistrezi pentru a cumpăra rapid și ușor și pentru a beneficia de acces rapid la istoricul și starea comenzilor.
Pentru a căuta un anumit produs, poți folosi butonul "Caută" sau campaniile active pe site. De asemenea, poți selecta categoria de produse din meniul principal.
Dacă te-ai hotărât pentru un produs, selectează mărimea și apasă butonul „Adaugă în coș”. De asemenea, poți adăuga produse în Wishlist apăsând butonul „Adaugă în wishlist” și selectând mărimea dorită.
Pentru a vizualiza produsele din coșul de cumpărături, apasă butonul „Coșul de cumpărături”. În cazul în care dorești să modifici cantitatea produselor adăugate în coș, poți face acest lucru făcând click pe "±1".
Dacă îți dorești să ștergi produse din coș, folosește butonul „Șterge” și apoi actualizează coșul de cumpărături.
Trebuie să mă înregistrez pentru a putea plasa o comandă?
Plasarea unei comenzi pe magazin.frf.ro nu este condiționată de înregistrarea unui cont. Totuși, recomandăm să te înregistrezi pentru a cumpăra rapid și ușor și pentru a beneficia de acces rapid la istoricul și starea comenzilor.
Ce mărime mi se potrivește?
Pentru a afla dimensiunea care ți se potrivește, poți folosi imaginile cu tabelul de mărimi (size chart) din pozele produsului.
Cum știu dacă un produs se află în stoc?
Toate produsele listate pe site se află în stoc. În cazul în care mărimea dorită nu se află în stoc, butonul de comandă nu va fi activ.
Cum pot achita o comandă plasată pe magazin.frf.ro?
Modalitățile de plată sunt ramburs, la livrare (în numerar) sau plata online cu cardul
Ce taxe suplimentare voi plăti?
- Taxa de livrare
- Taxa pentru retur ramburs
- Taxa de personalizare (dacă este cazul)
Aceste taxe sunt detaliate la sfârșitul procesului de plasare a comenzii.
Cât durează livrarea comenzilor?
Vei primi produsele comandate în termen de maximum 3-5 zile de la plasarea comenzii, cu excepția zilelor de sâmbătă și duminică și a sărbătorilor legale.
Comenzile ce conțin produse personalizate se livrează în maximum 7 zile lucrătoare.
Cum sunt ambalate produsele?
Produsele sunt ambalate în ambalajul original. Returul se va face numai în ambalajele originale, cu toate etichetele și fără să fi fost purtate sau să prezinte urme de uzură sau deteriorare.
Cum pot returna un produs? Îmi va fi restituită întreaga contravaloare a comenzii?
Dacă ai o problemă cu un produs comandat, contactează Departamentul Vânzări la e-mailul magazin@frf.ro (Luni-Vineri, 10:00-17:00). In poltiica de retur gasesti pasii pentru a efectua retur.
În cazul returnării comenzii, îți va fi restituită contravaloare într-un cont IBAN furnizat de tine sau pe cardul cu care ai efectuat plata.Costul de transport este de 10 ron si ne ocupăm noi sa iti ridicam produsul. Produsele personalizate și tricourile de colecție nu se pot returna.
Cui mă adresez dacă nu primesc comanda?
Pentru nelămuriri, trimite un e-mail la magazin@frf.ro (Luni-Vineri, 10:00-17:00). Vom reveni cu un răspuns în cel mai scurt timp.