Intrebari frecvente

 1. Cum plasez o comanda?

 Plasarea unei comenzi pe magazin.frf.ro nu este conditionata de inregistrarea unui cont. Totusi, recomandarea noastra este sa te inregistrezi, pentru a cumpara rapid si usor si a beneficia de acces rapid la istoricul si starea comenzilor.

 Pentru a cauta un anumit produs, poti folosi butonul de Cauta sau campaniile active pe site. De asemenea, poti selecta categoria de produse din meniul principal.

 Daca te-ai hotarat pentru un produs, selecteaza marimea si apasa butonul “ Adauga in cos”. De asemenea, poti adauga produse in Wishlist apasand butonul “Adauga in wishlist” si selectand marimea dorita.

 Pentru a vizualiza produsele din cosul de cumparaturi, apasa butonul “Cosul de cumparaturi". In cazul in care doresti sa modifici cantitatea produselor adaugate in cos, poti face acest lucru facand click pe ±1 .

Daca iti doresti sa stergi produse din cos, foloseste butonul “Sterge” ,iar dupa actualizati cosul de cumparaturi.

 2. Trebuie sa ma inregistrez pentru a putea plasa o comanda?

 Plasarea unei comenzi pe magazin.frf.ro nu este conditionata de inregistrarea unui cont. Totusi, recomandarea noastra este sa te inregistrezi, pentru a cumpara rapid si usor si a beneficia de acces rapid la istoricul si starea comenzilor. 

3. Ce marime mi se potriveste?

 Pentru a afla dimensiunea care ti se potriveste, poti folosi imaginile cu sizechart-ul din pozele produsului.

 4. Cum stiu daca un produs se afla in stoc?

 Toate produsele listate pe site se afla in stoc. In cazul in care marimea dorita nu se afla in stoc, nu va fi activ butonul de comanda. 

5. Cum pot achita o comanda plasata pe magazin.frf.ro? 

Modalitatile de plata sunt ramburs, la livrare (in numerar) , plata online cu cardul sau prin transfer bancar in conturile indicate in e-mail-ul de instiintare. 

6. Ce taxe suplimentare voi plati? 

Se vor plati doar taxele suplimentare de livrare, taxa retur ramburs  si personalizare daca este cazul, taxe care sunt detaliate la sfarsitul plasarii comenzi. 

7. Cat dureaza livrarea comenzilor? 

Vei primi produsele comandate in termen de maximum 5-7 zile din momentul plasarii comenzii, exceptie facand zilele de sambata si duminica si sarbatorile legale.  

Comenzile ce contin produse personalizate se livreaza in maxim 7 zile lucratoare

8. Cum sunt ambalate produsele? 

Produsele sunt ambalate in ambalajul original, returul se va face numai in ambalajele originale, cu toate etichetele si fara sa fi fost purtate sau sa prezinte urme de uzura sau deteriorare.

 9. Cum pot returna un produs? Imi va fi restituita intreaga contravaloare a comenzii?

 Daca aveti o problema cu un produs comandat de la noi, va rugam sa contactati Departamentul Vanzari la e-mail magazin@frf.ro. Primul pas este transmiteti un e-mail complet cu nume, prenume, cod comanda, data comenzii, iar dupa aceea va vom raspunde prin e-mail în termen de maxim 3 zile lucratoare cu instructiunile de returnare.

Potrivit dispozitiilor din OG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, utilizand pentru transmiterea solicitarii formularul de contact de pe site-ul magazin.frf.ro ”.

 Pentru mai multe detalii, te rugam sa parcurgi procedura descrisa in Termenii si conditiile site-ului.

 In cazul returnarii comenzii, iti va fi restituita intreaga contravaloare intr-un cont IBAN primit de la tine.

Produsele personalizate si tricourile de colectie nu se pot returna.

 10. Cui ma adresez daca nu primesc comanda?

 Pentru nelamuriri scrie un e-mail la magazin@frf.ro sau la telefon 0786.037.626 (Luni-Vineri h 10:00-17:00). Vom reveni cu un raspuns in cel mai scurt timp.

Parteneri

Penny
Casa Pariorilor
Bergenbier
Joma
Autoklass
Bucovina
Banca Transilvania