Livrare & Returnare

|> I. Cum se livrează un produs?

1. Detalii generale:

  • Produsele comandate pe site-ul magazin.frf.ro sunt livrate prin firma de curierat.
  • Termenul de livrare este de maximum 5-7 zile lucrătoare din momentul plasării comenzii, cu excepția zilelor de sâmbătă, duminică și a sărbătorilor legale.
  • Pentru produsele care nu sunt în stoc, termenul de livrare va fi mai mare și va fi convenit cu clientul.

2. Prețuri:

Toate prețurile din catalogul de produse sunt exprimate în lei și includ TVA de 19%, aplicabil pentru livrările în România.

3. Destinații de livrare:

  • Pe teritoriul României.
  • Internațional: Austria, Germania, Grecia, Belgia, Franța, Italia, Luxemburg, Țările de Jos, Irlanda, Spania, Portugalia, Malta.

Notă: Conform Directivelor UE și legislației naționale, pentru livrările în afara României către persoane neimpozabile, cota de TVA aplicabilă va fi cea aferentă fiecărui stat membru de consum.

4. TVA aplicabil pentru livrările internaționale:

  • Austria: 20%
  • Germania: 19%
  • Grecia: 24%
  • Belgia: 21%
  • Franta: 20%
  • Italia: 22%
  • Luxemburg: 16%
  • Tarile de Jos: 21%
  • Irlanda: 23%
  • Spania: 21%
  • Portugalia: 23%
  • Malta: 18%

*La vizualizarea in catalogul de produse, preturile vor fi exprimate in lei cu TVA de 19%. Aplicarea cotei de TVA se va face la selectia tarii de destinatie, efectuandu-se si recalcularea comenzii.

|> Cum se returnează un produs?

1. Contact: Dacă întâmpinați o problemă cu un produs comandat, vă rugăm să ne contactați la:

  • E-mail: magazin@frf.ro
  • Telefon: 0786.037.626 (Luni-Vineri, între orele 10:00-17:00)

2. Procedura de returnare:

  • Trimiteți un e-mail cu numele, prenumele, numărul comenzii și data comenzii.
  • Veți primi un răspuns prin e-mail sau telefon în maximum 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare.

3. Dreptul de retur:

Conform OG 130/2010, consumatorul are dreptul de a renunța la cumpărare în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului, fără penalități și fără invocarea unui motiv.

4. Condiții de retur:

  • Produsele returnate nu trebuie să fie purtate, deteriorate, și trebuie să fie însoțite de toate etichetele și ambalajele originale.
  • Produsul nu va fi acceptat dacă este deteriorat, nu are toate etichetele intacte sau lipsesc accesorii.

5. Costuri de returnare:

Cheltuielile directe de returnare sunt suportate de cumpărător, cu excepția cazurilor în care produsul este defect din fabrică sau greșit; în aceste cazuri, returul va fi organizat de magazin.

6. Schimb și returnare:

  • Produsele comandate nu se pot schimba, doar returna, cu excepția produselor Viggo (schimb de mărime acceptat);
  • Produsele personalizate și tricourile de colecție nu se pot returna;
  • Produsele achiziționate nu pot fi personalizate ulterior;
  • Pentru comenzile ce conțin produse personalizate, plata ramburs nu este acceptată; singurele modalități de plată disponibile sunt plata anticipată cu cardul sau transfer bancar.

Magazin FRF folosește cookie-uri, pentru a garanta cea mai bună experiență. Pentru mai multe informații accesați pagina Articol cookie.