Intrebări Frecvente

Plasarea unei comenzi pe magazin.frf.ro nu este condiționată de înregistrarea unui cont. Totuși, recomandăm să te înregistrezi pentru a cumpăra rapid și ușor și pentru a beneficia de acces rapid la istoricul și starea comenzilor.

Pentru a căuta un anumit produs, poți folosi butonul "Caută" sau campaniile active pe site. De asemenea, poți selecta categoria de produse din meniul principal.

Dacă te-ai hotărât pentru un produs, selectează mărimea și apasă butonul „Adaugă în coș”. De asemenea, poți adăuga produse în Wishlist apăsând butonul „Adaugă în wishlist” și selectând mărimea dorită.

Pentru a vizualiza produsele din coșul de cumpărături, apasă butonul „Coșul de cumpărături”. În cazul în care dorești să modifici cantitatea produselor adăugate în coș, poți face acest lucru făcând click pe "±1".

Dacă îți dorești să ștergi produse din coș, folosește butonul „Șterge” și apoi actualizează coșul de cumpărături.

Plasarea unei comenzi pe magazin.frf.ro nu este condiționată de înregistrarea unui cont. Totuși, recomandăm să te înregistrezi pentru a cumpăra rapid și ușor și pentru a beneficia de acces rapid la istoricul și starea comenzilor.

Pentru a afla dimensiunea care ți se potrivește, poți folosi imaginile cu tabelul de mărimi (size chart) din pozele produsului.

Toate produsele listate pe site se află în stoc. În cazul în care mărimea dorită nu se află în stoc, butonul de comandă nu va fi activ.

Modalitățile de plată sunt ramburs, la livrare (în numerar), plata online cu cardul sau prin transfer bancar în conturile indicate în e-mail-ul de înștiințare.

Se vor plăti doar următoarele taxe suplimentare:

  • Taxa de livrare
  • Taxa pentru retur ramburs
  • Taxa de personalizare (dacă este cazul)

Aceste taxe sunt detaliate la sfârșitul procesului de plasare a comenzii.

Vei primi produsele comandate în termen de maximum 5-7 zile de la plasarea comenzii, cu excepția zilelor de sâmbătă și duminică și a sărbătorilor legale.

Comenzile ce conțin produse personalizate se livrează în maximum 7 zile lucrătoare.

Produsele sunt ambalate în ambalajul original. Returul se va face numai în ambalajele originale, cu toate etichetele și fără să fi fost purtate sau să prezinte urme de uzură sau deteriorare.

Dacă ai o problemă cu un produs comandat, contactează Departamentul Vânzări la e-mailul magazin@frf.ro sau la numărul de telefon 0786.037.626 (Luni-Vineri, 10:00-17:00). Aici poți stabili condițiile de returnare a produsului.

Pentru returnare, trimite un e-mail complet cu numele, prenumele, codul comenzii și data comenzii. Vei primi răspuns prin e-mail sau telefon în termen de maximum 3 zile lucrătoare cu instrucțiuni de returnare.

În cazul returnării comenzii, îți va fi restituită întreaga contravaloare într-un cont IBAN furnizat de tine. Produsele personalizate și tricourile de colecție nu se pot returna.

Pentru nelămuriri, trimite un e-mail la magazin@frf.ro sau sună la 0786.037.626 (Luni-Vineri, 10:00-17:00). Vom reveni cu un răspuns în cel mai scurt timp.

Magazin FRF folosește cookie-uri, pentru a garanta cea mai bună experiență. Pentru mai multe informații accesați pagina Articol cookie.