Livrare & Returnare

Cum se livreaza un produs?

Livrarea produselor cumparate de pe site-ul magazin.frf.ro se face prin firma de curierat.  Vei primi produsele comandate in termen de maximum 5-7 zile din momentul plasarii comenzii, exceptie facand zilele de sambata si duminica si sarbatorile legale. Pentru produsele ce nu se afla in stoc, termenul de livrare va fi mai mare si se va conveni asupra lui cu clientii. Taxa de curier : 19 lei, iar la livrarile cu ramburs se adauga la taxa de livrare o taxa de colectare de 5 lei .

Magazinul FRF nu efectueaza livrari in afara teritoriului Romaniei.

Cum se returneza un produs?

Daca aveti o problema cu un produs comandat de la noi, va rugam sa ne contactati la e-mail magazin@frf.ro sau la telefon 0786.037.626 (Luni-Vineri h 10:00-17:00). Aici aveti posibilitatea de a stabili conditiile de returnare a produsului. Primul pas este sa transmiteti un e-mail complet cu numarul comenzii, nume, prenume, numar comanda, data comenzii. Va vom raspunde prin e-mail sau telefon în termen de maxim 3 zile lucratoare cu instructiunile de returnare.

Potrivit dispozitiilor art.4, alin.1, lit.b din OG 130/2010 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, utilizand pentru transmiterea solicitarii formularul de contact de pe site-ul magazin.frf.ro ”.

Produsele returnate nu trebuie sa fie purtate sau deteriorate. Produsele trebuie sa fie insotite de toate etichetele si ambalajele originale. Utilizatorul este rugat sa foloseasca un ambalaj protector pentru expeditie, daca se poate cel original. Produsul nu va fi primit de Magazin FRF daca este deteriorat, sau daca nu are toate etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate sau cu urme de uzura.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator. Acesta nu va plati transportul in cazul in care primeste un produs cu defect de fabricatie sau un produs gresit, iar returul va fi organizat de catre magazin.frf.ro.

Produsele comandate nu se pot schimba, ci doar returna prin achitarea contravalorii acestora de catre Magazinul FRF, cu exceptia produselor Viggo, unde este acceptat si schimb de marime.

Produsele personalizate si tricourile de colectie nu se pot returna.

Produsele deja achizitionate nu se mai pot personaliza ulteior.

Pentru comenzile ce contin produse personalizate, nu se accepta plata ramburs, singurele modalitati de plata disponibile pentru comenzile mentionate anterior fiind plata anticipata cu cardul sau transfer bancar.

Parteneri

Penny
Fortuna
Timisoreana
Joma
Autoklass